Home
Hasselt 35 uur

Ben jij klantgericht, stressbestendig, beheers je zowel de Franse als de Nederlandse taal en heb je probleemoplossend vermogen? Kom dan onze organisatie versterken met jouw kennis, inzet en betrokkenheid!

Samen maken we Hans Anders.

Onze medewerkers doen hun werk met veel enthousiasme. We vinden het enorm belangrijk dat ze onze klanten positief benaderen en onze deskundigheid en topservice met hun persoonlijke aanpak benadrukken. Dat zien we terug in de hoge score op klanttevredenheid! Hoe motiverend is het dat 9 op de 10 klanten (zeer) tevreden zijn met onze service? Met jouw ondersteuning als Medewerker Store Support kunnen onze winkels deze topservice kunnen blijven verlenen. 

Wat ga je doen?

Als Medewerker Store Support ben je hét aanspreekpunt voor onze collega's in de Belgische winkels en voor diverse interne afdelingen. Je geeft informatie over de status van bestellingen, acties en logistieke procedures. Verder ben je verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:

  • Je bewaakt de voortgang van bestellingen en leveringen;
  • Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse orderverwerkingen;
  • Je verwerkt e-mails en je voert voorkomende administratieve werkzaamheden uit;
  • Je bent de schakel tussen Nederland en (Franstalig) België, hierdoor heb je ook veel contact met diverse afdelingen binnen de organisatie. Het kan bijvoorbeeld voorkomen dat je een instructie van de Marketing afdeling moet vertalen naar het Frans.

Pas jij bij ons?  Doe de test!

Wie ben jij?

Onze nieuwe collega is klantvriendelijk en heeft een goed inlevingsvermogen. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en je bent flexibel. Ook heb je een collegiale instelling, ben je initiatiefrijk en kun je goed samenwerken. Daarnaast voldoe je aan de volgende functie-eisen:

  • Je beschikt over een diploma secundair onderwijs;
  • Je hebt goede beheersing van de Nederlandse en Franse taal in zowel woord als geschrift;
  • Een goede beheersing van de Engelse taal is een pre;
  • Je hebt minimaal 1 jaar werkervaring in een administratieve functie of binnen een contactcenter;
  • Je hebt kennis van het Office Pakket;
  • Verder is het handig als je ervaring hebt met SAP, maar dit is geen must.

Wat bieden wij je?

We hebben een eigen centrum, zodat je jezelf continu kunt ontwikkelen.

Een aantrekkelijk salaris met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groepsverzekering, tussenkomst woon-werkverkeer, bonussen en cadeaucheques. 

Elke dag met naar je werk. Wij vinden dit heel belangrijk.

Korting op de aankoop van je bril of lenzen.

Uiteraard kom je in een team te werken met gezellige collega’s die je persoonlijk zullen begeleiden.

Je hebt gesolliciteerd, en nu?

Yes we hebben jouw sollicitatie ontvangen! Onze recruiter bekijkt jouw sollicitatie zorgvuldig.

Je wordt uitgenodigd voor een gesprek met de Shop manager in het filiaal. We zijn natuurlijk nieuwsgierig naar jou en hebben daarom een aantal vragen voor jou voorbereid. Ook geven we jou tijdens dit gesprek de ruimte om vragen te stellen.

 

Ook de verantwoordelijke Area manager wil graag kennis met je maken. Tijdens dit gesprek mag je je ook verwachten aan een kleine praktische proef.

Zien we het allebei zitten? Dan ontvang je van ons een contractvoorstel. We gaan graag met jou van start.

Welkom bij Hans Anders! Leuk om je weer te zien.